Egyszer régebben megnéztem a BKK oldalán, és azt láttam a táblázatban, hogy a negyedéves bérlet ára ugyanannyira jön ki, mint ha havibérletet vennék, ezért nem is szórakoztam vele. Nemrég visszanéztem, és most rá is kattintottam a negyedéves bérlet leírására, és onnan kiderült, hogy 100 napra érvényes, vagyis éves viszonylatban kb. egy havi bérletárat lehet megspórolni vele.

Különös, hogy az ártáblázatban ezt az infót nem emeli ki a BKK, és külön kattintatni kell hozzá, mert így biztos többen vennének. Mindenesetre megosztom itt ezt az infót, hátha másnak is újdonság lesz.

1 komment

Címkék: bkv bérlet bkk

A bejegyzés trackback címe:

https://netbanyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr985748829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bülbül · http://www.bulbul.hu/ 2014.01.10. 08:23:13

aha. csak éppen a pénztárban nincs. ma derült ki, hogy az egyik metroállomásra januárban összesen 5 db-ot adott ki a bkv.
süti beállítások módosítása