A metróra várva az egyik nap felfigyeltem egy csinos, szőke lányra, végigszántottam a tekintetemmel, majd megnéztem valamit a telefonomon. Miközben böngésztem, fél füllel hallottam, hogy egy fickó odalép a lányhoz, zsebkendőt kér tőle, és valamit szövegel neki. Hallható volt, hogy közeledni akar hozzá.

Ezután jött a metró, beszálltam, arrébb beszállt a lány is, utána a fickó, és azt mondja neki: "Köszönöm a zsebkendőt.", és leült mellé. Egy csomó üres hely volt, úgyhogy a melléülésben érezhető volt a célzatosság. Távolabb ültek, ezért nem hallottam, miről beszélnek, de a lány arcán beletörődő mosollyal hallgatta a férfit, aki egyfolytában beszélt valamit hozzá. Láthatóan az a típus volt, aki nem törődik azzal, hogy a terhére van a másiknak, ha ő jól érzi magát. Hozzá kell tenni, hogy külsőre nem egy aggresszív macsó volt, inkább olyan szerencsétlen külsejű harmincas, akinek nincs szerencséje a nőkkel, és emiatt már túljutott azon a ponton, hogy érdekelje a mások véleménye. Ha egy lány tetszik neki, akkor odamegy és beszél vele, akkor is, ha láthatóan nincs rá fogadókészség.

Aztán a férfi leszállt, majd egy-két megállóval később a lány is, én meg arra gondoltam, hogy azért a szép lányoknak sem könnyű. Igaz, hogy sok mindent tálcán kapnak, amiért a kevésbé szerencsés külsejű társaiknak küzdeni kell, cserébe viszont folyton ilyen alakok zaklatják őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://netbanyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr635846648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

58múltam 2014.05.18. 14:54:51

Egy kultúrált nő - ha úgy akarja - megközelíthetetlen. Ha pedig a fiú minden határon túl erőszakos, akkor hatalmas sikerrel lehet bevetni a következő mondatot: - Kösz, ma már basztam. - Ettől a legelszántabb ismerkedő is behúzott farokkal öldalog el.
Hasonlóan mindig beválik a mutogatós bácsik ellen: - Jé, ez olyan, mint egy fasz, csak sokkal kisebb! - Persze mindkét esetben jó adag lélekjelenlétre van szükség.

bankvezér 2014.08.19. 09:42:57

Számomra a posztból nem az jön át, hogy nehéz a "széplányoknak", hanem az, hogy a posztírója is érdeklődött volna a szép lány iránt, csak sajnos ő gyáva nyuszi.. :))

Koosza. 2014.09.01. 16:49:31

Érdeklődés, kezdeményezés nélkül nincsenek kapcsolatok.
A sok elutasítás után csak bejön egy, aki pozitívan reagál.

SwedishRunner 2014.09.06. 08:43:21

Szerintem a posztíró be volt tojva, bankvezérnek igaza van. A szép lányokat a legkönnyebb amúgy "felszedni" mivel minden gyáva kukac fél hozzájuk szólni. A szerencsétlennek titulált krapek nem kizárt, hogy megcsípi majd akit akar!

George Herceg 2014.09.15. 07:28:25

Istenem! De rossz a szép lányoknak... Beszélgetni kell egy nem Adonisz faszival. Szerintem a pasasnak sokkal szarabb lehetett mert visszautasították, de jó képet kellett neki hozzá vágni, lehet nem először. De ez egy ilyen játék. A férfi kezdeményez a nő elfogadja vagy elutasítja.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2015.01.27. 21:21:59

a szép lányoknak azért nehéz, mert nem finghatnak emberek előtt. én még egyet sem hallottam. na ez az igazi pokol!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.05.09. 12:37:20

Erre mondják, hogy "irigylem a problémáidat". Mármint a szép lányokét.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.05.09. 12:40:10

Egyébként a szép lányok ennél jelentősebb problémája az, hogy mivel az élet sok mindent tálcán kínál nekik, sokkal kevésbé motiváltak a teljesítményre, emiatt átlagban hülyébbek. Ha pedig a szépségükkel nem tudnak megfelelő állásban pénzt keresni, akkor felnőtt korban gondban vannak. De még ez is olyan probléma, amire azt lehet mondani, hogy "irigylem a problémáidat".
süti beállítások módosítása